2009. október 26., hétfő

Csütörtök

Tania beteg lett. Püff neki. A hír nem ért váratlanul, mert már tegnap is elég rossz bőrben volt, az viszont meglepett, hogy mindenki mennyire magától érthetődőnek vette, hogy akkor most én fogom átvenni a feladatait. Csütörtök estére volt kitűzve az újabb internal, péntekre pedig a prezi, szóval volt dolgunk bőven: hiányzott még a komplett image kampány, illetve a maradék anyagokon is volt még mit csinosítani. Az este 6ra megbeszélt internel végül 8kor kezdődött (komolyan, itt egy svájci szerintem egy hét alatt begolyózna), és miután Brian mindent rendben talált 9kor megosztottam mindent a népes account teammel is. 10 körül végre volt időm ebédelni, és egy csirkés Whooper majszolása közben közben Facekookot csekkolni. Ebéd után összeültünk a csapattal és ismertettem a haditervet: legkésőbb 1-ig mindenki küldje át az anyagot, amin dolgozik abban az állapotban, ahol tart, majd nyomás haza, mert reggel 1okor pihenten van rájuk szükségem. Tania nagyokat kuncogott, amikor telefonon ezt elmeséltem neki, ugyanis kizártnak tartotta, hogy bárkit is ki tudnék hajítani olyan korán. A szokás ugyanis itt az, hogy inkább maradnak hajnal 5ig, és másnap inkább be sem jönnek. Ez persze azt jelenti, hogy esélyed sincs bármit is változtatni az anyagokon másnap, szóval ez a lehetőség szóba sem jöhetett. Amit zombiként jónak találok, arra másnap reggel általában csak csóválom a fejemet. Úgy néz ki mindenki vette a lapot, és láss csodát: ha nem is első szóra, és ha nem is 1kor, de fél kettőre sikerült elérnem, hogy mindenki hazamenjen.
Most már csak azon kell izguljak, hogy betartsák a kérésem másik felét is, és tényeleg beérjenek reggel 10-re. Arról nem is beszélve, hogy remélem holnapra Tania összeszedi magát annyira, hogy legalább a prezire el tudjon jönni.
Túl sok itt a változó tényező, én pedig túl fáradt vagyok ahhoz, hogy vicces anekdotákat meséljek most. Egy szösszenet csak legényéletemből (arra nincsenek szavak, hogy mennyire hiányzik a szebbik felem): 3 poharam van. Egy a narancslének, egy a kólának és egy a víznek. Mivel mindegyikből ugyanazt iszom, így nem kell mosogatnom. Hát így.

2 megjegyzés: